Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Tuesday 8 November 2011

Sepetang bersama Farrel Zaqwan...

Bila petang2 time husband aku cuti inilah kerja kiteorg keluar jalan2 bawak Farrel
stay dkt rumah pun bosan je xde nk buat ape..so pergilah merapu..
sesungguhnya laki aku dgn aku ni mmg lah suka merapu jalan2 xde arah tujuan..hahaha
yang paling untung sure lah farrel coz biasenye die dptlah main2 ke kan..
tp x blh nk dilayan sgt..melampau pulak kang...hehe


Setelah berebut dgn anak kwn aku,die nk beg ade roda camni...
daddy die belikan lah 1..habis 1 rumah die tarik..hehe


Yang ni pulak,mmg setiap kali dtg sini die dpt naik lah..rm3 utk 5 minit..hehe

Ini pulak..Uncle Raflee..kwn kiteorg kat Sushi King yg nk tutup
hujung thn ni..lepasni xde dh sushi king kat warisan plaza ni...best die ni,selalu layan farrel
paling best sbb die lah yg lap lantai lepas farrel kecahkan..haha...aku raselah die yg lap..sbb die rajin gak ni...peace!!


ini pulak time minum petang,saje2 dh lame x mkn kek,
so sini lah yg sedap kan...tgklah budak jakun dpt Choc. Indulgence...
habis hancur...




Tapi x kesahlah...yg penting die mkn kan?!...



ok,ini je,next time kalau kiteorg g merapu lagi,aku rajin2kan lah bawak camera..hehe
sbb selalu malas nk bawak...nanti lah husband aku beli camera kecik utk aku,mane2 pergi aku bawak
sekarang pakai camera die,besar gedabak,nk masuk hand bag x muat...hahaha....