Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Tuesday 22 November 2011

Harimau Malaya..Aummmm...

Bola,bola,bola...
yg sebenarnya aku ni x minat bola..dibesarkan pun dlm keluarga yg ayah aku pun x minat bola..
dan alhamdulillah kahwin pun dengan lelaki yg x minat bola...
kalau die minat bola sure td aku tinggal kat rumah,die lepak mamak tgk bola kan??
hehe..so aku mmg terus terang td x tgk lah bola..tp dlm fb sentiase ade update2 pasal bola ni..
jd bile malaysia menang...sikit2 pun aku tetap bangga jadi anak malaysia..
org sebelah rumah aku ni bukan main jerit2 lagi td...
aku dgn laki aku layan CSI...hehe..
pastu aku tanye lah die..'Malaysia menang eh,brp dpt tu'
senang je laki aku ckp..'entah,i pun x tau'
pastu sambung tgk org siasat2 kes bunuh tu...
herm,tp x pe,walau ape pun...tahniah utk harimau malaya...
aku tetap bangga jadi anak malaysia....hehe...