Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Friday 25 November 2011

Mencintai dan Dicintai...

Aku ni sebenarnye bosan laki aku xde kat rumah hrni...aku mmg susah sikit nk tidur kalau die xde ni..
xdgr die berdengkur kat sebelah aku rase mcm x lengkap je...
jadinye kalini kite cerita kisah cinta lah pulak...

lagi 2 bulan genap lah 3thn usia perkahwinan aku...mcm x sangke je dh 3 thn...tp masih byk lagi
yg bakal aku lalui...mudah2an lagi berpuluh2 thn lagi aku bakal hidup dgn dia..
satunya2 lelaki yg aku cinta...
1 masa dulu mungkin aku sendiri ragu2 dgn pilihan aku...tp percaya lah ini lah aku rasa yg terbaik utk diri aku
yg membimbing aku ke jalan yg betul...
yg menyayangi aku dgn sepenuh jiwa dia...
yang menerima kekurangan aku seadanya...
walaupun aku tahu kdg2 aku sendiri yang melampau..
x menghormati dia sebagai suami aku...
tp aku rasa dia lah yang byk bersabar....
cuma kdg2 aku x sedar...

inilah nikmat kurniaan Allah pada aku..
mudah2an semua yang membaca pun dikurniakan dan akan dikurniakan suami yang baik2...i'allah..
kdg2 aku sendiri ada rasa cemburu pada kwn2 yg masih lagi study..yang masih lagi x terikat dgn apa2 komitmen...
tp suami aku selalu ckp kat aku...u pun blh enjoy jugak,tp dgn i lah...
tp skrg aku bersyukur,org kat luar tu maybe masih mencari lagi lelaki utk buat suami...
tp aku dh ada dh suami...dh ada anak...aku bahagia dan gembira berbeza dari kawan2 yang lain...
inilah kehidupan...setiap manusia akan melalui pengalaman yg berbeza dan itulah yg mematangkan kita...
cinta itu anugerah Allah pada semua manusia...dan rasa cinta tu blh diberi pada dan dgn cara yg berbeza...

alhamdulillah cinta aku sudah cukup sempurna..
pada ilahi...
pada ayah,mama,adik2...
pada suami
pada anak..
pada keluarga..
dan pada diri dan kehidupan aku sendiri...
alhamdullillah...