Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Monday 21 November 2011

Car Wash Farrel....

herm,kalini nk cerita pasal anak aku cuci kereta ni..buat pertama kalinye die dpt cuci kereta
dulu time stay dkt miri laki aku mmg selalu cuci sendiri..almaklumlah org cerewet ni kat miri dulu die x jumpa tempat yg cuci kereta die betul2 bersih..
ade je yg x kena,so die belilah sebaldi barang2 buat cuci kereta ni..
tp bile dh start pindah sabah ni..ada pulak Car International,tempat die selalu cuci kereta kat KL dulu..
so mmg sini je lah die hantar..kalau die rajin pun kat rumah die cuci laman2 rumah je...kereta x usik lagi dh...
hehe

tibe2 hrtu dtg pulak rajin die kate nk ajak farrel basuh kereta lah..mmg silap besar lh ajak farrel kan
die ni mmg suka buat kacau...
jd diorg ni pun berdua cuci lh kereta...x smpai sejam...
laki aku dh panggil aku dh
'Yang,u bawak lah die tidur dulu'
cehh,kan dh x larat nk buat kerja die ade..sian kena paksa tidur hehe..
tp xdelah masuk dlm aku bawak tgk cartoon dulu,dh ngantuk baru tidur...
tp baju mmg max ar basah lencun...hehe,tp sempat gak snap2 gambar memandang kan 1st time die cuci kereta
mmg dr die belum lahir dulu aku dgn laki aku selalu berangan
nanti die dh besar mesti cuci kereta dgn u kan...jd alhamdulillah..
jadi jugak kenyataan apa yg kiteorg berangan...hehe...










kalau kereta kotor,blh lah hantar sini cuci ye..hehe