Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Tuesday 8 November 2011

Apabila Semua Sakit2 Dtg Melanda

Uhukk,Uhuuk,Uhhhuuukk....
aduhai,dgn keadaan cuaca yang x menentu ni...semuanya sakit2..
start dgn husband aku demam,die dh ok..jangkit pulak aku batuk lepastu aku demam
skrg aku dgn farrel pulak batuk..
cuaca sini pagi2 panas terik sgt2,dh petang hujan lebat + angin kuat smpai ke mlm...
itulah sebabnye sakit semua2 ni x baik2...nasib lah hari raya hrtu sihat sikit...
tp hari raye haji je kot kan,xdelah sambut meriah..tp best jugak coz ade kawan aku kat sini
x balik raye semanjung..die pulak terror masak..siaplah rendang,ketupat,lontong dpt mkn..mmg best..
smpai ke mlm jugak kat rumah die dr lepas sembahyang raye...hehe
mmg kenyang n puas lah mkn...tp syg lah hrtu terlupa nk amik gambar..
disebabkan die dh masak semua juadah raye,aku pun buat je puding pelangi bagi kat die..hehe..mengelat sungguh kan
org tu dgn  ketupat bagai,aku buat puding je hahaha....