Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Thursday 1 December 2011

Happy 22nd birthday to me..(part 2)

ok,smbung pulak cerita keesokan harinya...

ni aku stay dkt Grand Borneo Hotel..
Hotel ni betul2 atas 1Borneo Hypermall,kire mall yg paling besar di sabah serawak ni lah...
nk cerita ni..thn lepas masa aku dtg sini...cermin toilet tu diorg x tinted mcm tu..
mmg terang benderang nmpk dalam toilet tu...so dulu aku stay sane nk dekat sebulan sbb company transfer suami aku pindah sini mmg x senang duduk lah..nk mandi tu kire ok lagi..kalau sakit perut x ke sia2 je org nmpk kan..buat malu je...tp die adelah mcm tirai tutup,cuma tirai tu kat luar toilet...org blh jengah siut kat dlm..ape punya style pun x tau lah...

cuma thn ni aku dtg die dh tinted dh,dh x nmpk dlm lagi dh...
aku rase mesti ade org complain...buatnye tidur 1 family..mak tgh mandi anak selak benda tu...selamat je kan...hahaha

ini pulak lepas aku mintak kat laki aku nk breakfast mcd lagi,so pagi2 die bgn n mandikan farrel,die bwk farrel turun beli mkn..aku baru je nk bgn tidur...hehe..bagusnye kalau hari2 mcm ni...rajin laki aku..hehe
tp mmg betul lah,pagi2 mandikan farrel mmg kerja die kalau die cuti....hehe...

so dh habis breakfast kiteorg turun lah jalan kat bawah...
setelah lame die tunggu2 nk pakai daddy punya spec ni...kalini die dpt...daddy bg dgn rela hati ye..
sebelum ni aku nk pegang pun x blh..syg sgt lah konon...
tp farrel diam ok..mmg nk sgt lah tu merasa...hehe..mcm alien kan???laki aku x puas hati ni kalau aku ckp mcm alien..hahaha

ok ni antara benda wajib yg daddy die akan ajak main..sbb tu die jumpa bola kat mane2 pun die campak je...
tp daddy kan yg nk main sebenarnye...hehe...and farrel bile balik bola tu die sebut...'tacuk,tacuk'..
aku rase die ckp masuk lah kan...sukatilah nk ckp ape pun..janji bunyi dekat2 oklah tu...hehe

ok,yg ni pun aku mintak gak nk mkn sebelum balik..gile byk mkn kan...
sebelum ni ade gak tau mkn kat kedai area2 tempat farrel main game...nmpk kedai mcm lawa..
so try lah masuk...laki aku biase lah peramah lain mcm..
tanye lah akak tu..
'baru bukak ke kak kedai ni?"
tau die jawab ape??
'xlah,kalau nk cari kedai yg lame mmg dh xde,ni lain,sy amik dr owner lame'
agak2 lah kan,bukan kiteorg cari kedai lame pun,org tanye je baru bukak ke ape..rupa2 nya dulu situ kedai cina,tp skrg dh tukar...
patutlah kedai kau xde org dtg...mase aku dtg smpai ke balik aku dgn laki aku je...akak tu sebuk lah tgk tv...
tanye2 org pontian rupanya...ish,layan lah baik sikit kan...
tp blh tahan lah makanan die...selera semenanjung...sure lah best kan,..

ni pulak gambar last sebelum balik..alamak dh gemuk dh ni...hehe...
tp sebelum balik singgah lagi mkn tomyam dulu...hahaha...nx time aku buat blog pasal makan je lah ye...
hehehe..


dan bile balik rumah,kemas2 brg utk laki aku outstation esok...lepastu nk tidurlah ye..pagi 4.30 laki aku dh bgn dh nk g kerja...tp aku tidur lagi...5.30 baru die kejut aku siapkan die sarapan..pukul 6 die pergi...
tp sebelum tidur...laki aku ckp kat farrel
'esok birthday mummy,kiss mummy cepat'
so daddy kiss pipi kiri and farrel kiss kat kanan...hehe

kawan2 dkt fb pulak ramai yg wish,disebabkan xde kerja hrni,laki aku pun xde so alhamdulillah dpt lah aku say thanx pada semua...tq so much sbb meluangkan sikit masa utk sama2 memeriahkan bday aku...
xkurang jugak ade yg dr mlm td dh send dkt fone...tq byk2...
tq pada kwn2..tq jugak pada kak farhana...akak tgh bace ke ni???tq byk2 wish td ye..nanti masaklah sedap2 ajak bilah dtg sane k..nanti pasni akak dh pindah,xdpt mkn akak masak lagi:(

and yg terakhir dan menyentuh perasan...laki aku pun sempat gak wish kat fb sebelum die g kerja...
TQ D,sbb layan kerenah i,layan perangai i..tq so much buat i happy...
alah,tulis pjg2 kat sini belum tentu die bace pun...tp ade mase aku nmpk gak die senyap2 bukak tau...hahaha

oklah itu shj utk birthday thn ni...tp birthday thn ni lebih baik dr thn lepas...thn lepas pengalaman ade xbest sikit....tq so much semua...love u all