Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Sunday 4 December 2011

Bila Daddy Xde...shhh...

bile daddy xde...
aduh lemah betul,selalu pulak laki aku ni xde kat rumah..
smlm baru balik 1 hari..hrni dh pergi lagi 1mlm..esok mlm baru balik...
so ape lagi marilah farrel kite kecahkan rumah..

jom farrel kite buat benda ni...sebenarnye lame dh beli..konon nk buat same2 dgn laki aku...
tp malas ar tunggu die...dr hrtu x buat2 so buat je lah dgn farrel
kang kalau laki aku nk buat aku belikan lah 1 lagi ye...haha

ok..dh siap mix tepung die dgn air...
kan lagi bagus aku masak jemput2 ke kan?dr buat benda alah ni...at least kenyang perut..

alarrr,x jadi sgt..mula2 aku buat tgn die...die dh geli..
aku suruh die pijak die x nak pulak wei..
dgn muka2 die x nak..tp aku pakse kan jugak...
alah,x cantik ar....

ok,dh kering blh lah letak stand die pulak ye...ni kalau laki aku ade ni habis aku..
suka2 je buat atas carpet kan...haha...
xpe,sebelum die balik esok aku kasi clean n clear semua...haha

ok,buat frame pulak...
tp sian farrel die boring je...sbb aku ckp kat laki aku nk beli utk farrel
tp yg sebenarnye aku yg nak buat benda ni...hahaha

farrel boring...nk tgk muka die????jap ehh...


haha..sian kan???main je lah benda tu ye...jgn kacau mummy...haha

ok,last sekali siaplah men 'deko2'...
tp esok ni laki aku tgk..sure die kritik ni..kalah af punya juri die kritik...
xkesahlah kan..dh anak die ni geli x tentu pasal org suruh cop kaki je pun..haha..

ok lah,itu aje utk mlm ni...kat bawah tu x kemas lagi tu...
farrel ni mcm x sehat pulak,muntah2 dh 2 kali...tp dh bg ubat tu tgh tidur...
aku pun penat dh ni,dh 2 kali tukar cadar kena muntah...esok nk kemas rumah 
n kena lah masak kan laki i nak balik...
hehe..gd night...ade mase nanti aku share story lagi lah ye...
Bye...!!!